با گذشت زمان و مدرن تر شدن جامعه اکثر خدمات زیبایی بروز و پیشرفته در شده است. بیشتر این خدمات در کلینیک های زیبایی انجام می شود. گاهی برای افراد سوال می شود که در کلینیک های زیبایی چه خدماتی ارائه می‌شود. بهتر است بدانید در این مراکز خدمات متفاوتی در زمینه زیبایی پوست و مو و زیبایی اندام انجام می‌شود. این خدمات مختص خانم ها نبوده و آقایان هم می توانند از این خدمات استفاده کنند. از مهم ترین آن ها می توان به تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و فیلر ، میکرودرم ابریژن ، میکرونیدلینگ ، پی آر پی ، مزوتراپی ، لایه برداری شیمیایی ، کاشت و یا ترمیم ناخن ، لیزر موی زائد ، پاکسازی و آبرسانی پوست ، اصلاح فرم بینی ، لاغری های موضعی و … اشاره کرد.

تزریق بوتاکس

یکی از خدماتی که در کلينيک های زیبایی انجام می‌شود تزریق بوتاکس جهت کاهش چین و چروک صورت و زیبایی و جوانسازی پوست است. مواد بوتاکس که همان سم بوتولونیوم است. به عضلات قسمت های مورد نظر از صورت تزریق می شود که منجر به بی حسی موقتی و فلج شدن عضلات می گردد. این روش در میان زیباجویان طرفداران زیادی دارد هرچند که تاثیر کوتاه مدتی دارد.

تزریق ژل و فیلر

تزريق ژل روشی موثر برای بهبود شکل و ظاهر صورت و کاهش علائم پیری است. این فرآیند با استفاده از تزریق مواد ژلی مخصوص، به افراد کمک می‌کند تا خطوط و چین و چروک‌های صورت را کاهش داده و جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسند. این متد یک روش غیرجراحی است که در آن مواد ژلی مانند هیدروکسی‌آپاتیت کلسیم یا اسید هیالورونیک به طور مستقیم در لایه‌های پوست تزریق می‌شوند. این مواد، با بهبود ساختار پوست و جذب آب، خطوط و چین و چروک‌ها را پر می‌کنند و به صورت طبیعی از داخل به بیرون صورت تغییر می‌دهند.

لیزر موی زائد

از دیگر روش هایی که طرفداران زیادی دارد و پوست زیبا و ابریشمی به شما هدیه می‌دهد لیزر است که با استفاده از پرتوی نور سبب از بین رفتن فولیکول مو می‌شود. مو پس از مدتی نازک و کرکی و رشد آن متوقف می گردد. بهتر است بدانید نوع دستگاه لیزر و تکنولوژی بکار رفته در آن در میزان اثر بخشی لیزر موهای زائد بسیار موثر است. پس بهتر است به مراکز معتبر و بهداشتی دارای متخصص مرتبط در این زمینه مراجعه کنید. در کلینیک زیبایی مهرزاد شما می توانید انواع خدمات زیبایی را با بهترین قیمت انجام دهید. کلینیک مهرزاد با ۱۸ شعبه در ایران و یک شعبه در عمان بزرگترین کلینیک زیبایی در جهان می باشد. می‌توانید از خدمات زیبایی این کلینیک در هر جایی از ایران که سکونت دارید به راحترین شکل بهره‌مند شوید.

خدمات زیبایی پوست

لیزر افسریه

دستگاه های لیزر افسریه کلینیک مهرزاد جزو بروزترین دستگاه لیزر حال دنیاست. این دستگاه ها شامل (الکساندرایت کندلا و الیت پلاس) است که به صورت شاتی می باشد. این دستگاه ها مستقیم فولیکول های موی شما رو هدف قرار می دهد و متناسب با انواع تایپ های پوستی است. از خدمات زیبایی دیگری که در این مراکز انجام می‌شود می توان تزریق ژل، تزریق بوتاکس، کاشت مو، کاشت ابرو … را می‌توان نام برد.

لیزر نازی آباد

کلینیک مهرزاد در مرکز لیزر نازی آباد دارای بهترین و با تجربه پرسنل و پزشکان متخصص است. این مرکز دارای بروز ترین دستگاه های روز دنیا است. این کلینیک با استفاده از سه دستگاه الکسندرایت کندلا، الیت پلاس سایناشور، متناسب با انواع تایپ پوستی حتی پوست های تیره و سولار رفته همراه کادری آموزش دیده و تایید شده وزرات بهداشت آماده ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی برای شما زیباجویان عزیز می‌باشد.

کاشت ابرو

از دیگر خدمات زیبایی پوست است که می‌توانيد در کلینیک زیبایی مهرزاد دریافت کنید. کاشت ابرو، روشی موثر برای بهبود شکل و ظاهر ابروهای کمتر تراکم است. این فرآیند با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تجهیزات حداکثر به‌روز، به افراد کمک می‌کند تا ابروهایی طبیعی و جذاب داشته باشند. در واقع یک فرآیند جراحی است که در آن موهای سالم و قوی از مناطق دیگری از بدن، مانند پشت سر یا بینی، به مناطق کمتر مویی از ابرو منتقل می‌شوند. این جراحی با استفاده از متد پیچیده مانند FUE یا FUT، انجام شود. کاشت ابرو یک راه حل موثر و دائمی برای مشکلات ابروهای کمتر تراکم است. جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره 02126748698 تماس بگیرید یا به سایت کلینیک مهرزاد به نشانی mehrzadclinic.com مراجعه کنید. همچنین از صفحه محصولات مراقبت از مو دارورسان بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود